Fredag

Denna vecka har varit en väldigt hektisk vecka,har knappt hunnit skriva någonting. Julafton var mysig som vanligt, jag jobbade från halv tre till halv tio sedan åkte jag till syster och öppnade julklappar och åt skinkmacka =) Sen åkte jag hem vid ett och kastade mig i säng. Var så oerhört trött. Jonas var hos sin pappa i bonäset.

Juldagen var jag ledig, så då skulle jag till stan och äta julbord hos Jonas kusin. Sjöbergs. Det var god mat med trevligt sällskap och sedan skulle jag och Jonas hänga med Malin och David deras klassfest hos Marina. Det var också trevligt. Sedan skulle vi åka in på parken i stan, men det blev lite för mycket för Jonas så vi åkte hem med Malin vid tolv. Men det var ganska skönt att komma hemi tid, så jag kunde få nyktra till mig och somna eftersom jag skulle jobba idag. Kände med andra ord att man inte var riktigt hundra när man kom hem så det var bara att sova ruset av sig hehe. Men när jag vaknade idag mådde jag kanon så det var tur. Har jobbat från halv tre till halv tio. Och nu är man ledig i helgen, SKÖNT.

Jag vill tacka för alla juklappar jag fått. Väldigt bra och behövliga saker:). Nu vet jag inte vad jag ska göra, Jonas är hos hans mamma och skulle se nån hockey. På tal om hockey,jag måste gå in och kolla på hockeyligan. se på luleå-modos match. Synd att dom förlora....

Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0