Måndag

Idag är det måndag och jag har sovit riktigt länge idag. Det är skönt att sova länge, men samtidigt får jag lite ångest att sova bort hela dagen. Det är ju inte så länge på dagen det är just nu heller och man vill ju hinna se ljuset. Jag hade också tänkt att baka, inte baba som jag skrev i förra inlägget haha. Det blir knäck och nå saffransmuffins med glasyr och strössel på. Vi få se hur det blir.



Sen fick jag världens överlyckligaste chock när jag läste expressen idag: Beyonce kommer till sverige i vår.
Gissa vem som är sugen att fara? :D Det var så himla bra när vi va på hennes konsert för två år sen, något jag aldrig kommer att glömma. Jag för höra vad alla säger, men jag skulle gjärna vilja fara :) Hon gör inte bara konsert i stockholm utan även i göteborg, så då kanske man kan åka dit den här gången för att variera så det inte blir samma igen.

Det skulle inte vara så dåligt att panga upp två konserter sådär på vårsidan. Det ska bli så mysigt att åka med Jonas till london, ååhh vad jag längtar.

Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0