Onsdag, vilken kalas dag!

Idag har jag två underbara tjejer som fyller år :) Ida och Elisabeth. Ida fyller 20 och Elisabeth 19. Hoppas dom får en toppen dag!!

Just nu sitter jag och väntar på att ringa till syon, jag ringde tidigare men då skulle hon inte komma tillbaks förrän kvart över tio. Det är ganska panik att jag måste prata med henne idag, eftersom det är sista dagen jag är på skolan idag innan jollovet. Jag måstevälja till några extra kurser nästa termin, för att komma upp till poängen så jag kan få pengar. Jag vet redan vilken kurs det blir, rehabilitering, så det känns riktigt kul.

Pratade med Malin en timme igår, det var kul, har inte träffat henne sen i somras :O Åh milde, tiden bara rinner ivägg alltså.

Sen blir det att träffa alla goingar hos Ida ikväll, det ser jag verkligen framemot!!!

Nä nu ska jag ringa till syon!

Ha en bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0