Söndag

Ja, kom hem från jobbet för ett tag sen så nu har jag diskat bort. Skönt att få bort allt, det är verkligen inte roligt att komma in till köket och se fullt med disk. Vi gjorde fläskfilé här hemma igår så formarna var lite brända på kanterna och det är inte roligt att diska.

Dagen idag har varit ganska skön. Klev upp vid halv tolv, duschade åt osv. Sen for jag och jobba från halv fem till halv tio på gruppis. Hade inte varit där på riktigt länge men det gick bra. Man kom ihåg lite iallafall.

Jag hade en riktigt bra dröm inatt. Drömde att jag kramade pappa jätte hårt och jag var så glad att se han. Men jag försökte att berätta för honom att han hade dött men han förstod inte det. Varför är det så i alla mina drömmar om honom? Jag försöker hela tiden att berätta för honom att han har gått bort men antingen blir han förbannad eller förstår han inte. Konstigt... Det var iallafall en jätte bra dröm som jag kommer att leva på länge. Det känns liksom som att jag fått krama han. Det kanske låter lite konstigt...men jaa... Saknaden är så enorm att en sån dröm kan kännas riktigt bra. Jag tänker åka på graven och hälsa på nån dag, har inte haft någon bil eftersom den är inlämnad för lagning så jag har inte åkt dit. Dom hade tydligen hämtat stenen och skulle rista in namnet så jag får åka dit och titta någon dag om den är färdig.

Jag har världens bästa syskon och mamma. Dom är det bästa som finns i hela världen!

Tack för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0