Tisdag

Herregud vad trött jag har varit idag. Slocknade direkt när jag kom hem, så skönt att sova på soffan en stund. Jag var hos Angelica igår och träffade Jeppy, haha tiden gick så fort så hux flux var klockan halv ett. Jag skulle upp klockan sex så det var bara att åka raka spåret hem och försöka sova. Men det gick förstås inte så idag fick man sota för det. Det var väldigt roligt hos Angelica, har inte skrattat så mycket på riktigt riktigt länge, det måste göras om!

Jag har pratat med en person som är taggad att se Beyonce :D Ida var sugen att hänga på och det låter väldigt bra! Kommer att bli oerhört roligt. Isånafall blir det som sagt i Göteborg, för att variera lite.

Nu gäller det bara att kolla upp om nåt billigt boende och jag funderar på vilken som är den billigaste och smidigaste sättet att ta sig dit... Tåg? Aja, vi får kolla upp det :)

Ikväll blir det en skön hemmakväll med Jonas. Ska faktiskt lägga mig i tid om jag nu lyckas med det hehe. Jag ska även tagga upp lite för imorgon, har inte varit ut på krogen sen pappa gick bort... Så det ska bli roligt att få komma ut. Om man inte räkna med i lördags, framnäs, i typ 40 minuter.

Ha en bra fortsatt dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0