Måndag - Det var ett tag sen

Hejsan allihop!

Det var ett tag sen man skrev här. Jag har inte haft tid sen har jag inte så mycket roligt att skriva heller.

Ihelgen åkte jag och Jonas upp till umeå och hälsade på Malin och David. Det var riktigt roligt. Vi blev bjudda på trerätters middag sedan spelade vi spel och drack lite goda saker. Sedan begav vi oss ut på en krog som hette Rex. Den ligger typ mitt i stan i Umeå och det var en bra krog. Två våningar och två dansgolv. Så tack för att vi fick komma, det var väldigt roligt

Idag var det första skoldagen efter lovet. Jag började kvart över tolv så det var en skön start. Jag har börjat en ny kurs också, rehabilitering och habilitering! Det blir nog bra. Jag har ett nytt schema också, jag är ledig varje tisdag och fredag, sen resten av dagarna har jag bara en lektion på morgon, tyckt  jag är förstårs också ledig på helgerna :)

Sen en liten grej som säkert ingen fattar nu och jag tänker inte säga nå mer heller för då blir det bara en massa frågor: Nu börjar det gå framåt :)

Ha en bra måndagskväll :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Bra att det går framåt och inte bakåt..

2009-04-21 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0