Onsdag - Lägenhet

Imorrn eller på fredag ska jag och Jonas titta på en lägenhet i stan. Den som vi ska titta på är en trea och den ligger på backgatan, alltså precis bredvid museumet. Huset är ganska gammalt,men jag hoppas att det är en fin lägenhet för det var bra pris på den

Jag ska skicka ett melj till den där killen om vilka tider som passar imorrn och på fredag så vi kan boka upp någon dag. Det ska faktiskt bli kul att flytta, det som känns drygt är städningen och sånt, men förhoppningsvis så går det ganska fort. Hoppas den här lägenhet är fin, annars fanns det en trea på själevadsgatan som var lite nyare och även den var det ett bra pris på. Om vi väljer den första lägenheten så har vi nära till arenan, det är ju kanon när hockeysäsongen sätter fart

Annars så är det rätt lugnt. Har hämtat mitt nya pass idag, hahaha man lyckas aldrig på såna kort, som Elisabeth sa, jag ser hög ut på ögonen, för dom är stora dom tefat. Men men det bjuder jag på Det är inte så länge kvar tills vi åker till Egypten nu, ska bli riktigt skönt att komma till värmen.

Nä nu ska jag bege mig, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men vad kul, hoppas ni får den!!:)

2009-04-22 @ 17:09:13
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Mona

När flyttar ni i så fall? Har ni sagt upp lägenheten ni bor i?

2009-04-22 @ 18:30:22
Postat av: Carina

Jag håller tummarna att lägenheten är fin.

2009-04-22 @ 21:23:20
Postat av: Maria

Ja! Blir ju, som du sa, perfekt när hockeyn börjar! :)

2009-04-23 @ 16:26:06
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0