Söndag - Bingolotto!

Ikväll ska jag Jonas Malin och David prova på pensionärslivet och spela bingolotto. Jag tycker det vore väldigt rättvist om någon av oss fick vinna istället för ett 80 år gammalt par. Vi har mer behov av vinsten :) Det skulle inte vara dumt att vinna en bil eller en miljon hehe. Men det ska bli kul med bingo.

Det var riktigt roligt igår, vi var först hemma hos Ida. Jag och Anna, sedan for vi på Harrys, sedan framnäs, sedan Harrys igen :) Jag måste säga att Framnäsbaren är ett skitställe!! Det är så tråkigt, man hör nästan ingen musik plus att man kan inte ens gå därinne. Nä då föredrar jag Harrys, men igår var det så mycket folk där att man knappt kunde röra sig. Men det var som sagt riktigt roligt ändå! Jag måste säga att originalmålet var höjdpunkten, har aldrig varit så hungrig hehe.

Jag funderar på att ta en promenad nu. Det värsta är att jag inte har någon batteri på ipoden men jag får lyssna på telefonen istället. Jag har försökt dra med mig Jonas men han vill inte... Hur ska jag lyckas få med han? Det är alltid roligast med sällskap ändå.

Imorrn blir det jobb 7-16, det är bra så man får in lite pengar. Ska bli kul och se hur alla har det, var ju mer än en månad sen jag jobbat.

Ha en bra dag allihop!

Kommentarer
Postat av: Maria

Mysigt med bingolotto! :) Lycka till!

2009-04-12 @ 18:28:07
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Elin

Ska du jobba på plan1 kanske för jag sökte ledigt idag :)

2009-04-12 @ 19:57:41
URL: http://absenceloss.wordpress.com/
Postat av: Linn

framnäs är ett väldigt bra ställe, iallafall att gå nykter till! helt lagomt..

annars är olearys bättre än harrys. vad vi tycker olika ser jag !:P

2009-04-13 @ 13:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0