Tisdag - Den var inte så fin...

Lägenheten var inte så som vi hade tänkt. Eller vi visste ju att det var ett gammalt hus och en gammal lägenhet, men jag trodde ändå att den skulle duga. Det var nästan så att mäklaren varnade oss innan vi gick in i lägenheten hehe. Jag och Jonas sa direkt till den här killen att vi inte ville ha den. Han tyckte det var jätte bra att vi sa det på en gång så då fick vi in en ny bokad tid för en annan lägenhet som låg tvåa på vår lista efter den här. Det är en trea på själevadsgatan och den är betydligt nyare och fräshare.

På torsdag halv tio ska vi titta på den. Nu har jag bestämt mig att absolut INTE ha några förväntningar på den lägenheten. Man blir besviken annars att det inte är som man tänkt sig.

Synd att det är så regnigt annars hade jag tänkt ta en långpromenad som igår. Vi får se hur jag gör.

Nu ska jag se Tyra Banks show, det handlar tydligen om kvinnor som är gravida och tar droger och röker ändå. SJUKT!

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas att den andra är bättre, lägenheten! Vilken mäklare, varnar! :) Bussigt ändå,men ni såg ju själv så.

2009-04-28 @ 20:47:24
Postat av: Marie

Ja det var ju tråkigt. Hoppas att nästa lägenhet är bättre! Kram

2009-04-29 @ 07:09:09
URL: http://mariesblogg-marie.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Lycka till med lägenhets-jakten. Margaretha

2009-04-29 @ 07:14:59
Postat av: angie

vad kul med lägenhetsvisningar, tråkigt dock med gamm-lägenheten. håller tummarna för nästa :) ses om 20 dagar! ^^

2009-04-29 @ 14:36:07
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0