Torsdag - Vars får jag min energi ifrån ibland?

Jag tror att jag har en reserv ventil med energi nånstans i kroppen som ibland känner att den vill släppa ut lite extra till kroppen. (Lång mening höhö) Idag hade jag som sagt min sista praktik dag. Jag skulle egentligen sluta tre med fick gå hem två. Då åkte jag in till stan, sprang in på bolaget och köpte en vinare sedan sprang jag in på Åhléns och köpte en hårspray. Sedan när jag kom hem så for jag på banken och växlade mina pund som jag hade i London. Det blev 1053 kr, klirr sa det i kassan.

Jag kom hem när klockan var tre. Jag mötte Jonas i dörren som precis hade kommit hem. Det första jag gör när jag tar av mig jackan och det är att börja plocka bort saker som var framme och poff stod jag helt plötsligt och dammsuga. Sedan, några minuter senare stod jag och torka golven. Vi har tvättid imorrn så jag tänkte, what the hell, jag bäddar rent och hänger ut täckena. Poff va det gjort. klockan halv fem satt jag och Jonas och åt middag. Efter det skulle jag bara ta in täckena sen var det klart. PUH! När man satte sig i soffan så kände man hur tröttsamt det blev i huvudet. 
 
Inte nog med det var det träning klockan sex och nu sitter jag och är duschad och har ätit en banan :-) Jag skrattar åt mig själv att jag kan få sån här energi ibland :P

Förövrigt är jag ledig nu tre dagar. Fredag, lördag och söndag. Jag har ringt på jobbet nu och sagt att jag har slut på praktiken så jag kan jobba och tjäna lite peengar. Jag längtar till sommarn då man får jobba och tjäna pengar. Sen saknar jag jobbet och undrar hur alla boenden har det, jag har ju trots allt kännt de flesta där länge.

Jag tänkte lägga in en rolig bildsom jag alltid skrattar när jag tittar på. Det är syrran, Peter siepen och jag i globen efter Kylie minogue. Hahaha jag är så ful på bilden, syrran däremot är en riktig sexbomb. Ni ska veta vad jag blev mobbad av mina kära syskon efter jag hade hamnat på TRE kort med han. Och ingen av dom ville jag vara med haha.


Kommentarer
Postat av: Carina

Synd att du inte kunde nästa lördag :( Då hade vi jobbat tillsammans. Kan jag få lite av din energi?

2009-04-02 @ 21:02:03
Postat av: Ida

Kommer nog inte kunna hålla mig jag heller jag menar THE HILLS ! :D

2009-04-02 @ 21:47:02
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Mona

Förstår du gillar den där bilden, med dig och Peter!! :D Fundera på att grilla på lördag. Henke har avslutn i Nordmaling kl 15 :(

2009-04-02 @ 22:37:25
Postat av: Susanne

Gud vilken härlig bild! Ni ser ut som sexbomber alla tre! :D

2009-04-03 @ 12:37:53
URL: http://my.opera.com/kristallen/blog
Postat av: Ida

Ja jag hoppas jag inte blir jätte sjuk går bra än så länge. Känns himlar drygt att jobba :( Hörs senare vännen

Puss

2009-04-03 @ 14:14:23
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Anna

Hahahaha :) ja,det är konstigt när man får sådan energi. Man hinner hur mkt som helst

2009-04-05 @ 17:32:27
URL: http://anjoh.blogg.se/
Postat av: angie

haha peter siepen :D gillar föresten att det har kommit upp massa bilder på din blogg :)

2009-04-06 @ 10:28:39
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0