Fredag - Grattis Henrik 14 år!

Idag fyller min systerson 14 år. Åh herrejisses vad han blir stor. Jag var ju 14 år när jag blev tillsammans med Jonas haha :D Tiden rinner iväg. Grattis till världens sötaste kille!! Jag har faktiskt köpt tre stycken presenter. Vi få se när jag och Jonas ska åka dit. Det blir efter fyra någon gång iallafall.



Här hittade jag en snygg bild på 14 åringen. Det här är kanske för ett år sen om inte mer. Men han är snygg, inte sant? ;)

Jag tänkte lägga in en rolig bild som jag hittade på Kristian också hehe, den är också lite gammal



Han gillar kaffe som sagt :)

Jag klev upp kl nio idag, inte likt mig närjag är ledig, brukar annars sova till elva tolv. Skönt att kliva upp i tid. Jag har tvätt tid från tolv till fem... Lite drygt. Jag ska slänga i mig lite frukost sen ska jag snabb dammsuga lite.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Ida

Grattis henrik :) söt kristian.

2009-02-20 @ 10:40:09
Postat av: Mona

Du måste ta kameran med dig och knäppa lite nyare kort. :-)

2009-02-20 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0