Fredag - It´s a sunny day!

Nu sitter jag i soffan och har nyss ätit frukost. En smörgås med skinka och vatten. Haha god dryck, vatten, men jag är så dålig på att dricka att jag måste försöka få i mig så mycket vatten som möjligt. Jag har tänkt gå och hälsa på syster en sväng sedan, var som sagt hundra år sen man sågs sist. Men man har så mycket att göra så man hinner typ aldrig. Hon frågade mig om jag har lust att följa med och baka tunnbröd nån dag, och det skulle jag vilja göra. Monas svärmor kan baka tunnbröd så då får hon hjälpa oss. Det godaste som finns är ju nybakt tunnbröd!

Annars ikväll ska alla i Jonas släkt plus vi träffas och träna på sången som vi ska sjunga för Jonas farmor imorrn. Jag som har världens vackraste röst kanske kan ta en solo haha (eller inte). Men det blir trevligt att träffa alla.

Sen måste jag ju bara kommentera matchen igår (jag förstår att Sapa och Angelica undrar haha) nämen, matchen igår var helt, ursäkta språket, jävla FANTASTISK!!!!!!! Jag var så nervös innan matchen att jag trodde att huvudet skulle sprängas när Foppa gjorde första målet.
Innan målet kom satt jag och tänkte på pappa (nu kommer det töntiga men skitsamma) tänk om han hade fått varit med när Foppa gjort comeback... Då hade han säkert ringt mig efter matchen och varit glad över att Foppa gjort målet och att modo spela så bra. Sen tänkte jag för mig själv innan målet att jag tyckte att jag ville så himla mycket att Foppa skulle få göra mål eftersom att då skulle han säkert inte känna samma press på sig, plus att det skulle vara så hemskt att få se en besviken Foppa efter matchen. Så tänkte jag till sist tänkte jag: Snälla kan inte Foppa göra mål, om inte för mig så för pappas skull iallafall. Konstig tanke men den ploppade upp där jag satt. Och två minuter senare: MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL, och inte bara av vem som helst utan FOPPA! Jag trodde då som sagt att mitt huvud skulle sprängas av glädje oj oj oj.

Ni tycker säkert jag verkar som ett miffo men jag tycker bara hela grejen var helt otrolig.

Nu ska jag göra mig klar för en promenad!
Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, så fort du nämner typ match, hockey eller något annat relaterat ord så slutar garanterat Sapa och säkert JP också, att läsa. :P Helt oförståligt, hockey som är så intressant!

2009-02-13 @ 13:59:04
Postat av: Sapa

Haha Lina. Tänkte kommetera att uppdateringar om hockey inte ligger mig så varmt om hjärtat, hockey är skit och foppa är ute! Ge mig lite smaskigt skvaller istället, sånt gör att öronen njuter ;)

2009-02-13 @ 22:27:08
URL: http://sapaklaven.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0