Måndag - Förhoppningar!

Ja, förhoppningar är det man har inför matchen, som vanligt. Men man kommer nog bli besviken och modo kommer säkert förlora med minst 5 insläppta mål. Lika bra man far på hockeyn med tanken att dom förlorar med 6-2 eller nåt.
Elisabeth ska följa med på hockeyn idag, hon ska komme hit innan sedan åker hon med mig och Jonas in. Hoppas hon har med sig lite tur i ryggsäcken haha. Hon har inte varit på någon hockeymatch (!) så då måste hon ju bara fara. Synd bara att modo ligger så KASST till bara.... Men nu MÅSTE dom bara vinna.

Igår fick jag jobba. Äntligen, var ett tag sen nu så det var roligt att få komma tillbaka! Sen är det ju inte så dumt med en liten kosing heller hehe. Dagen gick väldigt fort igår och man var alldeles trött när man kom hem.

Ja, tiden går, och det närmar sig min födelsedag. På lördag då blir jag 21. Gud vad tiden går fort. Lördagen kommer att bli riktigt bra! Först så blir det firning, sen så blir det hockey halv sju. Modo möter södertälje ( det kan ev. vara en nyckelmatch). Sedan så ska jag och Jonas till Anna och Tomas. Där ska jag,Jonas,Anna,Tomas,Ida,David,Linda och Firren spela spel och ha det trevligt. Ska blir riktigt roligt!

Det som jag har tänkt på nu i veckan är att denna födelsedag är den första utan pappa. Det tycker jag känns väldigt jobbigt och konstigt, det är ibland som man inte fattat det.... Men som jag sa tidigare när man går djupare in i det och tänker då förstår man. Jag ska fara på graven någon dag i veckan, har inte varit där på ett tag nu.

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0