Onsdag - Tröttsamt

For hem efter halva dagen för jag har huvudvärk. Den kommer från och till hela tiden. Så drygt.. Det är tydligen många som har huvudvärk, verkar vara nåt virus som går. Syrran är verkligen jätte sjuk också.. Hon får ta och krya på sig! JAg också för den delen, jag och Jonas hade planerat att åka upp och hälsa på Malin och David i umeå, men jag vet inte hur det blir om jag inte känner mig frisk. Jag måste friska på mig. Jag ska vara hemma imorrn så jag kan vila upp mig ordentligt. Jag har gått till skolan varenda dag denna vecka även fast jag har haft små ont i huvudet, tjurig som man är.

Sen fick jag reda på att obduktionsteknikern ska komma på måndag på skolan och prata om vad dom gör och visa bilder. Jag tror inte att jag tänker gå på det... Pappa fick ju obduceras och jag vet inte om det känns så himla bra och sitta och lyssna på hur dom gör när dom skär upp människor osv. Jag blir blöt i ögonen när jag tänker på det nu, hur blir det inte när jag sitter där dåra. Och jag som hata att grina öppet för andra, jag vill helst stänga in mig i ett rum själv och stortjuta isånafall.

Nu till något roligt istället, Foppa gör comeback ikväll med Modo och ska spela mot Kb65 i Bjästa. Jag hade tänkt titta på den matchen på internet, ska blir roligt. Sen är det Made in sweden ikväll, jag tycker den där Janet sjunger väldigt bra! Jag gillar hennes röst.

Nä, nu ska jag rulla vidare, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag skulle inte ha gått på obduktionsgrejset om jag var du. Bara du skriver det så blir det en stor, tjock klump i bröstkorgen.. :-(

Hoppas huvvevärken försvinner. Kram

2009-02-04 @ 19:43:03
Postat av: Linn

Hej hopp!

Vad tråkigt att du har gått och blivit sjuk. Det verkar vara,som du säger,många som är det nu. Peter är as förkyld också så jag hoppas man får hålla sig borta från det. Jobbigt med huvudvärk!



Obduktionsgrejet ska du inte gå på om du känner dig osäker, lärarna har förståelse för det.

Kanske kan jag ta din plats istället?:-) Har alltid intresserat mig hur dom gör osv vid en obduktion.



Men Krya på dig iallafall!

2009-02-05 @ 13:33:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0