Present på post :)

Ni har man kommit hem ifrån jobbet. Lite lagom less sådär, hade tänkt gå hem men blev tvärlat och ringde Jonas så fick han hämta mig. Vissa människor gör mig så irriterad med sina små kommentarer att man har lust att slå dom på käften. Haha men tur att man kan svara tillbaka.

Jag vill tacka Angelica för brevet idag, så snällt! Jag måste tyvärr öppna det ikväll och se vad som är inuti ikväll för jag blir så nyfiken och kan inte hålla mig. Jonas sa: Men vänta till tolv att öppna. Haha, han är så söt som vill att jag ska vänta som det står hehe. Men tack så mycket Angelica och jag saknar dig! Se till och ta dig hem någon gång nu :)

Ja, att fylla år imorrn är med blandade känslor.... Det är faktiskt inte speciellt kul alls. För ett år sen så skulle pappa komma hit för första gången och kolla på lägenheten. Han var så rolig för han tyckte vi hade sån ful säng haha och att den var låg :) Jag vet inte.... Men för ett år sen hade jag aldrig trott att jag inte skulle fira min 21 årsdag utan pappa. Helt sjukt. Jag vill att han ska vara kvar, så in i norden. Men jag hoppas att han är runt mig hela dagen ändå på någotvis.

Nu ska jag se en film med Jonas iallafall. Och sen öppna brevet, spännande :)


Lilla flickan blir stor imorrn, lånade bilden av syrran.


Jag och mamma, tänk att man har varit sådär liten.


Syster,pappa och jag.


På vänster bild är det jag och brorsan och på höger jag och syrran. Och överlycklig är man på båda :)


Hela galna familjen utan syrran. Alla ser helt oförstående ut haha


Fin kort.


Det här kortet på mig och pappa gillar jag :)


På mig och mamma med.


Värste coolingen man var när man var liten. Är jag mig lik eller?! ;)


Lilla solstrålen.


Älskade pappa och jag.


Jag och någon pöjk sparkade boll.


Syster hade gjort mig fin här. Kanske man ska klippa en såndär frilla? hahahahha


Världens bästa pappa och jag sitter vid skotern och fikar. Älskar dig pappa!

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilka söta kort! :D Grattis igen!

2009-02-28 @ 14:18:42
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Mona

Många fina bilder där. När alla ser så irriterad ut och jag inte är med, gissa vem som håller i kameran... :-). Det är med tårar i ögonen som jag ser bilder på pappa. Det är jobbigt med bilder ibland. Såg Elvis på tv idag. Det var mycket jobbigt!! Ha en bra kväll!!

2009-02-28 @ 18:24:54
Postat av: Ullis

Ja det var faktiskt rätt mysigt!! Grattis i efterskott

2009-03-01 @ 15:28:57
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0