Söndag - Hemkommen

Nu har man kommit hem ifrån Malin och David. Tack så mycket Malin och David för att vi fått komma! Det har varit riktigt roligt. Roligaste helgen på länge.

Vi kom till umeå på fredageftermiddag, där hade Malin och David gjort jättgod man som vi åt. Sedan restan av kvällen tog vi det lugnt, spelade spel och surrade. Till klockan blev sisodär halv två :)

Sen på lördag så for jag, Malin och Jonas på stan. David hade tenta så vi skulle träffa honom senare. Jonas hittade ett par skit snygga byxor och en skjorta. Jag köpte två tröjor:) Sen hittade jag en tröja till som jag inte köpte och nu ångrar jag det!!!! Men Malin skulle köpa den i veckan och ta med till helgen när dom kommer.

Sen efter stan for vi fyra och bowla, sen köpte vi med oss mat hem och käkade den. Efter det var det dags att göra iordning sig. På kvällen kom Ingela, Elias och Emma. Vi drack lite vin och spelade spel, sen for vi ut på Corona. Nu snabbdrog jag alltihop hehe, det har iallafall varit en riktigt bra helg.

Nu ska jag hoppa i duschen, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Maria

Låter som en riktig myshelg! :)

2009-02-09 @ 02:09:15
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag e avundsjuk på dig som alltid hittar kläder när du går på stan. Jag hittar aldrig nått. Kul att du haft roligt i Umeå. Och att du kom hem säkert!!

2009-02-09 @ 08:56:01
Postat av: angie

vad roligt det lät med utgång i umeå :) gillade du corona btw? och jag förstår om du är taggad på hockeyn nu när foppis ska vara med. hoho. jag hoppas att allt är bra med dig :)

2009-02-12 @ 00:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0