Söndag - Huvudvärk

Det känns som att jag kommer att bli sjuk till veckan. Har i stort sett haft ont i huvudet hela helgen... Jag har kollat feber, men jag har ingen feber så det är tur. Jag ska försöka ta det lugnt idag och bara vila. Det enda jag har gjort idag har varit att dammsuga och torka golv. Sen har jag tittat på tv och läst bok.

Jonas kommer hem snart, jag bad att han skulle beställa hem mat. Jag har ingen orka att ställa mig och göra mat. Jag hade tänkt att poppa nå popcorn ikväll också, det är jag värd efter att ha hållit mig borta ifrån chips och godis i snart ter veckor. Inte dåligt va?;)

Jag ska vara Hos Henrik och Kristian på torsdag eftersom både Syrran och Janne jobbar. Ska bli kul eftersom det var längesen jag träffa dom! Jag ska försöka luska ut vad Henrik önskar sig, han fyller ju år snart. Då blir han 14 år. Herregdu vad han blir stor:-) Undra vad en 14årig pojke kan önska sig, har ni något förslag??

Nä, nu ska jag gå.

Ha en bra söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0