Tisdag - God morgon!

Man kan aldrig få nog av dessa härliga soliga dagar, synd bara att det ska vara så jäkla kallt! Längtar tills man ligger på stranden i egypten med en drink i handen, deni ;)

Jag skriver bara lite snabbt, måste göra iordning mig och åka iväg in mot stan. Våran klass ska ha en gemensamhetsdag för gamlingarna på söränget i gullänget. Igår bakade alla i klassen tillsammans så vi ska bjuda på fika, låta dom spela nintendo wii, dom ska få taktil, skönhetsbehandling, sång, musik och dans. En massa roligt, hoppas det blir lyckat!

Efter det ska jag hem till ida och träffa tjejerna, det var ett tag sen nu, ska bli trevligt att träffa dom. Man ska  ta vara på sina bästa vänner! Sen blir det hockey modo-hv 71. Modo kommer att spöa hv71, jag tror det blir 5-1.

Vi ses, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: ida

Vad roligt att fara och göra sånnadär saker :)

2009-02-17 @ 10:51:37
Postat av: Elin

Vilket intiativ att fixa sånt :D måste ju vara jätteskojigt för de gamla..s att testa Wii måste ju vara annorlunda :D

2009-02-18 @ 14:53:47
URL: http://absenceloss.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0