Tisdag - Hejsan allihopa!

Ja då är denna dag nästan slut. Vi fick sluta 13.40 idag så det var riktigt skönt att komma hem i tid. Jag har varit och ätit hos mamma idag, stuvade makaroner och korv. Så himla gott! Jonas har ju som sagt eftermiddags i veckan så då kunde jag lika gjärna äta hos mamma idag, är så tråkigt att göra mat åt sig själv.

Jag fick sedan åka med bror till ica och handla lite. Va lite tomt i kylskåpet eftersom vi varit i umeå hela helgen :P

Jag har inge roligt att skriva idag känner jag. Bara tråk text jag skriver haha.

Två dagar kvar till hockey :D Det känns att det har varit uppehåll, så tråkigt med ingen hockey. Visst har det varit Lg hockey games med det är inte samma sak som eliserien. Och det är slutsålt på torsdag också, spännande och se vilket tryck det är nu när  Foppa kommer att vara med. Jag kan knappt bärga mig.

Det blir en rolig helg till helgen också. Jag är ledig fredag så då blir det lugnt på dagen. Sedan på kvällen ska hela Jonas släkt plus jag och Jonas åka till bönhuset i västanå och träna på en sång som vi ska sjunga till Jonas farmor som fyller 90 år på lördag. Och på lördag ska vi fira henne. Sen på lördagkväll ska jag, Jonas, David och Malin ut. Hoppas det blir en repris på hur roligt vi hade det i umeå :D

Nu hade jag tänkt att titta på tv, ducsha och läsa på min redovisning på torsdag. Min grupp har om aspergers syndrom, ska bli intressant att läsa om det. Jag var sjuk förra torsdag när våran grupp skulle sammanställa, sen hade dom gjort klart då, så det känns knappt som jag varit med i det här grupparbetet. Men vi diskuterade idag och jag sa att jag kunde ta mera muntligt om det var så. Plus att jag skulle läsa i faktan som jag hittat om det behövs lägga till något i uppgiften som dom kan ha glömt. Så det ordnar sig tillslut ändå.

Men åååh vad jag babblar om strunt haha nu ska jag gå vi ses :)

Kommentarer
Postat av: ida

ja just det :)

2009-02-12 @ 14:51:59
URL: http://idaemila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0