Torsdag - Hej Umeå och Malin och David :)

Imorrn ska jag och Jonas åka upp till Malin och David i Umeå. Ska bli så kul att hälsa på dom, det var riktigt längesen! Resan är till egypten är betald och vi ska bara betala Malin och David. Jag längtar så jag dör!!
 Jag mår förövrigt rätt bra. Har haft ont i huvudet lite då och då idag men inte lika mycket som tidigare. Det är bra att jag har varit hemma och vila idag. Eller vilat och vilat, går man här hemma så hittar man alltid nått att stöka med, men men, det känns ju bra att man orkar göra nåt, då är man ju pigg hehe.

Mamma var här alldeles nyss och hälsade på en sväng, hon ville bums läsa min och syrrans blogg, vilket hon fick. Hon borde haft en dator hon, men då skulle det ta evigheter att lära henne allt :P

Jag är så otroligt sugen på någonting, nu har det snart gått en månad utan godis och chips!! Man blir ju gaaalen. Jag gjorde en kladdkaka för någon dag sen, men det är jag fan värd.

Nu ska jag rulla vidare, har inge mer roligt att skriva:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0