Fredag - Less

Vad less jag är. Har jobbat från sju till kvart över fem och det har aldrig varit en sån lång dag som detta. Hela denna vecka har varit lång och jobbig. Men nu är det helg och jag får sova sova sova :) Ska bli så skönt.

Nu blir det till att göra nån mat, det är Jonas tur att laga så vi får se vad det blir. Sedan ska jag skjutsa min bror och hans kompisar på harrys för dom ska spela där. Hoppas bara att det blir mer folk än förra gången. Men jag tror att det beror på att det var två dagar efter nyår så folket orkade nog inte fara ut.  Dom spelar riktigt bra! Och Martin är grym på att sjunga.

Jag som ville se lets dance, men jag hinner nog inte se så mycket av den. Jag hinner se ungefär en halvtimme och sen hinner jag se utröstningen.

Jag, Elisabeth och Theresia har ingått en pakt att vi ska låta bli att äta godis och chips fram till våran praktik, alltså vecka tio. Kommer att bli tungt, men blir jag minsta sugen på godis får jag ersätta det med att dippa morötter och gurka. Det är himla gott! Hoppas bara att vi lyckas :D Jag gör detta här mest för att jag tycker att jag äter onödigt mycket godis och plus att jag har dåliga tänder. Hur mycket jag än borstar, använder tandtråd och floursköljning så lyckas jag alltid ha hål. Därför känns det gruvsamt att besöka tandläkare...

Men men nu ska jag gå, ha en bra fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0