Lördag - Hockey

Idag är det hockey... Modo mot färjestad hemma. Det känns faktiskt gruvsamt. Jag har varit på så många hemma matcher när dom förlorat så det känns som man går dit för att plågas när man ser dom besegras. Jag hoppas hoppas hoppas verkligen att dom vinner denna match nu. Även om dom ligger sist i serien så är det fortfarande jämt. Tar dom denna trepoängare ikväll så hoppar dom ju upp några snäpp. Men då måste ju visserligen djurgården och södertälje förlora också. Vi håller tummarna gott folk :)

Jag och Jonas såg filmen Australia igår, sedan gick vi och åt på kebabcity. Sedan vid elva gick vi på harrys och skulle kolla på brorsans band när dom spela. Vi skjutsade också hem dom med grejerna. Jonas körde så då passade jag på att köpa ett vinglas. Gott var det faktiskt :) Jag måste säga att Australia var lång och dryg film. Hade dom kortat ner den en timme minst hade den blivit mycket bättre.

Nu ska jag försöka få nåt i magan, hej!


Kommentarer
Postat av: Maria

Håller med! är mer gruvsamt än roligt att gå på hockeyn nu. fast samtidigt så vill man ju tro varje match att de ska vinna och därför måste man fara, typ! :p

2009-01-03 @ 14:00:40
URL: http://[email protected]
Postat av: Marina

Vi funderade på att gå och se den ikväll, den eller the day the earth stood still. Men då vet jag att Australia kanske inte är värd att se på bio.. :O

2009-01-03 @ 17:19:53
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/
Postat av: Marina

Vi funderade på att gå och se den ikväll, den eller the day the earth stood still. Men då vet jag att Australia kanske inte är värd att se på bio.. :O

2009-01-03 @ 17:20:09
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0