Lördag - Ny mobil

Idag har man införskaffat sig en ny mobil. Den kommer inte hem på phonehouse förrän på tisdag, så jag måste vänta. Jag vill ju ha den nu nu nu:P Det var svårt att välja ut en från första början,hade liksom inge önskemål hur den skulle se ut eller så. Så det tog lite tid innan man valde ut nån och tur att jag hade Jonas som kunde hjälpa mig:)

Jag,Jonas och Maria var hos syster och såg på hockeyn. Syrran jobbade, det var synd att hon inte var hemma. Det gick ju som det gick för modo.... 5-3... Första perioden ledde djurgården med 3-0, men i andra perioden kvitterade modo så det blev 3-2. JJAAAAA tänkte vi, nu har dom en chans att ta det här. Men det gick inte. Dom spelade iallafall jätte bra och det är så jämt där vid kvalplatserna att man behöver inte ha ont i magen för att dom ligger under strecket. Och inte nu när dom hittat sitt rätta spel. Synd bara att Peirre Hedin är så jäkla värdelös, men det får stå för han.

Ikväll blir det en lugn hemmakväll med min älskade Jonas. Igår så laddade vi hem Superhero movie, men jag var så trött så jag somnade mitt i filmen. Jonas såg klart den och han sa att den inte var så bra, så då spelade det ingen roll att jag somna :P

Nu ska jag gå, ska bara lägge in en bildså ni får se hur pärlan ser ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0