Söndag - =)

Klockan är nu 23:08. Jag måste egentligen gå och sova med tanke på att jag ska upp klockan sex imorrn, men jag är inte speciellt trött. Med tanke på att jag vaknade klockan 12:00 idag så är inte det så konstigt hehe. Jag har inte haft något speciellt förmig idag, har bara tagit det lugnt. Har varit och hälsat på mamma en sväng. Jag har ett tugummi som har fasnat på min tröja och jag får inte bort det. Jag provade att stoppatröjan i frysen osv men fick fortfarande inte bort det. Så jag lämnade över görat till mamma. Snäll som hon är ska hon försöka få bort det :).

Jag hittade en ganska gammal bild på mamma och jag.



Sen fick jag hälsa på söt Busan när jag var hos mamma. Det är pappas katt och bor hos mamma nu. Hon stormtrivs verkligen där och det är jätte bra! Visst är hon tjusig?







Jag känner på mig att det kommer att bli en dryg vecka till veckan. Skönt att man haft denna helg att vila ut sig inför kommande vecka då. Det känns som att jag har så mycket att göra, men jag får försöka ta det i min takt och inte försöka stressa, vilket jag är expert på.

Jonas har eftermiddags hela veckan så vi kommer nästan inte att ses nånting. När jag kliver upp så sover han och när han kommer hem så sover jag,så är det ända fram tills torsdag:( Tråkigt tråkigt....


Nu ska jag dra mig vidare, vi ses!


Kommentarer
Postat av: Mona

Snygga bilder!! Och vilken cool telefon du har köpt. Hoppas den funka bra. Ses syrran!!

2009-01-19 @ 09:24:24
Postat av: Marina

haha jag förstår precis vad du menar, ibland krockar Alex skift med mina dagar så man knappt ser varandra :P

2009-01-19 @ 19:35:34
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0