Måndag - Inatt kommer jag att sova gott.

Jag känner mig så trött idag, det beror nog på att jag somnade så sent igår. Det blir så när man vänder på dygnet på helgerna.

Praktiken gick faktiskt riktigt bra idag. Som jag sagt tidigare så är detta inte något jobb för mig, men nu börjar det kännas bättre att vara där. Man har börja lärt känna personalen bättre och kommit in i arbetet. Det finns egentligen inte så mycket att göra där, alla boenden som bor där åker oftast och jobbar på veckorna på dagen och en stannar hemma. Så det är ganska lugnt.

Annars hade jag och Jonas det riktigt mysigt i lördags. Vi åt på en indiska restaurang och det var mycket gott. Vi har bara ägnat åt oss varann i helgen :)

Just nu sitter vi och tittar på hockey. Luleå - Frölunda, hade hellre sett Modo spela, men va fasen. Det känns skönt att klockan bara är tio i åtta. Det känns som att hon ska vara elva.

Nu är det slutsurrat, ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Mona

Sov gott gumman. Hoppas ni kommer och fika tårta imorgon, onsdag!!

2009-03-10 @ 21:20:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0