Söndag - Fan det är söndag igen....

Helgerna går alltid så fort.... Förstår inte varför. Det är söndag idag,vilket betyder jobb imorrn, vilket betyder praktik, vilket betyder jobbigt läge. Missförstå mig inte praktiken är ändå helt okej och jag trivs bra där, men jag blir galen att det inte finns något att göra! Jag vill veta att det finns något att göra och så fort det är lugnt får jag bara dåligt samvete att det inte finns något att göra. Visst är det skönt att det är lugnt, men när det är exakt hela tiden och man bara går och tittar på klockan hela tiden, inte kul.

Igår blev det en skön hemma kväll. Vi åkte också och hälsa på Jonas mamma och Maria. Vi tittade på Robinson och jag måste säga att det var faktiskt rätt bra. Jag tycker det är synd att dom ska rösta ut varann för då handlar bara hela programmet om pakter. dom skulle ha fått tävla och den som kommer sist åker ut. Eller nåt.


Nää, nu ska jag gå, orkar inte skriva mer!

Kommentarer
Postat av: Carina

Glömde säga att det är föreställning både tor,fre och lördag

2009-03-22 @ 19:16:22
URL: http://www.cinacarina.blogspot.com
Postat av: Monkan

Hej hopp ! klart det är Monika du hamnat hos :O)

2009-03-22 @ 20:02:08
URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0