Torsdag - Äntligen helg!!

Ååååh äntligen helg! Har ont i halsen och känner mig hängig, har dock ingen feber som tur är. Det var jobbigt att jobba idag när man känner sig hängig och sen har man press på sig att prestera bra hela tiden, då är man slut när man kommer hem. Nu är jag ledig fredag,lördag och söndag. Riktigt behövligt. Nu är det bara 4 veckor kvar av praktiken hehe jag räknar ner. Vill bara att den ska vara klar någon gång.

Det gör ont i hjärtat att sitta och titta på slutspel utan modo. Jag tittar på färjestad och brynäs. Laget som jag tycker ska ta sm guld är linköping. Stackarna som har förlorat finalen hemma två år irad. Det är deras tur i år. Sen tycker jag att det var bar att Harri Rindell fick lämna modo. Nu måste dom få hit en bra tränare + en bra målvakt.

Syrran min håller på att göra om i sin hall. Det kommer att blir riktigt snyggt. Ni kan gå in och småkika på hennes blogg, början till arbetet http://www.monae.blogg.se ;)

Nu tänkte jag göra lite te som lindrar för halsen.

Ha en bra kväll!


Detta var tider det ;)

Kommentarer
Postat av: Mona

Vad nu då?! Gör du reklam för mig? He he. Tackar tackar. Har fått god hjälp av pojkarna. Hämtar tapeter imorrn!!

2009-03-05 @ 22:33:24
Postat av: Mona

Tack för reklamen igen!! Kanske mina besökare överskrider 10 st!! :-D

2009-03-06 @ 08:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0