Torsdag - Jag kommer inte att kunna sova inatt.

Jag kommer garanterat att inte kunna sova inatt! Jag komma vilja att klockan ska bli sex så man får kliva upp :) vi far nämligen sju imorron bitti. Då ska vi bila ner till stockholm eller rättare sagt en bit längre ner än stockholm och sen ska vi ta flyg till London! Oh my, det ska bli så jävla roligt. Synd att det bara är en helg, det bli för kort tid. Undra hur shopping är där som, och vad dom har för kläder? Det ska bli roligt att se. Spännande värre!

Sen måste jag bara passa på att ge en massa beröm till Grease musicalen som jag var på på husumgården. Dom var så himla duktiga och hade en sån inlevelse och man såg att dom verkligen hade övat. Jag kom på mig själv att sitta och le nästan hela tiden, alla var så söta på nå vis. Bra jobbat!

Nu måste jag börja packa, shit, det känns lite drygt. Man är så rädd att man ska glömma något viktigt. Men jag brukar alltid skriva upp en liten lista på det viktigaste, typ börsen mobilen, laddaren, kameran, linsvätska, och BILJETTERNA O PASS! hehe


London here we come!


Metallica på lördag i The 02 arena. Mäktigt!!


Såhär taggad är jag!!!!


Nä gott folk, nu gett jag gå och packa. Sen måste jag ladda ner fler grejer till ipoden.

Ha en bra helg allihop. See you on monday!



Kommentarer
Postat av: Carina

Ha så JÄTTE bra i London. Shoppingen är galet bra. Ta med tjocka börsen!!!! =) Kram

2009-03-26 @ 20:54:38
Postat av: Maria

Lite avundsjuk blir jag nog, men ha så kul! :D kör och flyg försiktigt.

2009-03-26 @ 23:42:55
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Roligt ni komemr få. är ganska avundsjuk jag också ;P Var försiktiga !Puss

2009-03-27 @ 08:56:57
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: angie

Ååh! ha det så otroligt kul nu (svårt för dig att INTE ha det när du ska till LONDON med all shopping och METALLICA!) crazyyyyyyyyy! hoho. desssutom säger jag än en gång att jag tycker du blev så snygg i lugg. tummen upp!

hälsa london från mig.

2009-03-27 @ 10:42:00
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com
Postat av: Anna

Hoppas du haft det kul i London, och att shoppingen var underbar :) Och aven Metallica

2009-03-29 @ 17:31:43
Postat av: Ida

Ja hoppas jag med :) Lugnt då de är såhär men om man får feber och skit :(

2009-04-01 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0