Torsdag - King cross hotel

Så heter vårat hotell som vi ska bo på i London. Det har jag fått klart för mig nu. Det kommer att bli riktigt bra. Jag har inga bilder att lägga in på hotellet för det gick inte att kopiera, men det såg väldigt bra ut.

Imorrn ska jag till Ida. Hon jag och David ska titta på one tree hill. Jag ska ta med mig första säsongen ( som det förövrigt blir fjärde gången jag ser hehe ) som vi ska se. Jag blir aldrig less på den serien. Den klår fan prison break och hela köret. Synd bara att Lucas och Peyton ska sluta nästa säsong,men det är sånt man får ta. Jag mena, dom kan ju inte fortsätta tills dom blir 80-90 år heller. Hur skulle det se ut? :P

Jag läste min systers blogg imorse och då blev jag rörd. Har tänkt mycket på pappa därför idag också. På lördag är det fem månader sen pappa dog. Jag kan inte fatta att det snart är ett halvår sen. Jag har inte varit på graven på länge nu. Det har inte kännts aktuellt med all snö och grått väder som har varit ute. Jag känner att jag vill åka dit när det är sol och fint väder. Både dagen då pappa dog och dagen på begravningen så sken solen för fullt ute. Det var jätte fint väder. När jag tänker tillbaka på den dagen så kännts det faktiskt aldrig som att den existerat. Alltså det jag menar är att jag skjutit den dagen bakom mig och när jag tänker på den så känns det som en dröm. Det är nästan så att jag undviker att tänka på allt som fanns runt pappa bara för att slippa tänka på den dagen. Det låter lite konstigt, det är inte så att jag inte tänker på honom och inte minns honom utan jag bara tänker inte alls. Som sagt jag tänker på honom minst en gång per dag,men det är svårt att förklara. Och när man börjar tänka då växer den där förbaskade onda klumpen i halsen så stort att tårnarna kommer. Inget att göra åt. Nog om det nu.
Jag har en sån bra och underbar familj. Och jag har inte en familj heller utan två :P Jonas familj är också en underbar familj och jag är så glad som få vara delaktig:) Jag har upplevt stor sorg, men jag måste tänka på all gjädje jag har. Alla mina vänner är också guld värda!!

Aja slutpladdrat! Inte så roligt inlägg men men, måste lätta på trycket lite sådär...

Kommentarer
Postat av: Mona

Det var länge sen jag var på graven oxå. Kanske att jag åker dit och tänder ett ljus idag. Det blir trevligare sen när vi kan plantera fina blommor där.

2009-03-13 @ 09:04:58
Postat av: Linn

Fint skrivet Sabina!

2009-03-13 @ 14:09:33
Postat av: Ida

2009-03-13 @ 15:46:15
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: ida

Väldigt fint ! Du är en av dom starkaste personer jag känner. Du klara av allt, finns alltid för dig !

2009-03-13 @ 15:48:24
URL: http://idaaemilia.blogg.se/
Postat av: Elin

Som jag skrev till din syster, så är det bra att låta sig känna dom där känslorna, även om det gör ont... tillåt dig att vara ledsen och att gråta... för det är ju som jag sa till Mona att han fattas ju er... det är ju bara så!



Så jag tycker inte alls att du INTE ska tänka... utan låt det få göra ONT... låt tårarna komma... för det känns ofta en aning lättre...

Kram

//Elin

2009-03-14 @ 19:09:52
URL: http://absenceloss.wordpress.com/
Postat av: angie

I'm always here for you. always and forever.

2009-03-16 @ 11:01:07
URL: http://myroomieisamonkey.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0