Torsdag - klockan är....

lite över tio och jag är så trött. Egentligen skulle jag jobba från tolv till åtta, men då ringde dom från min praktik plats och sa att dom skulle göra nått  så jag kunde börja, SKÖNT! Men det har varit så lite att göra så jag har bara tittat på klockan hela dagen och vill att den ska visa 20.00 någon gång. Och tillslut gjorde den det.

Imorrn jobbar jag bara sju till tolv sen har jag helg. Jag har inte inplanerat något till helgen och det är skönt. Jonas är också ledig i helgen :-). Han skulle ut med Nille imorrn och jag hänger nog eventuellt med. Ingen av mina tjejkompisar kan....:-( Två är i Thailand, en ska jobba, en ska till fjälls,osv osv. Jag vill helst ut på lördag, men det funkar på fredag också.

Just nu sitter jag och tittar på nyheterna hehe det är ovanligt för att vara mig. Josef Fritzel fick livstidsfängelse. Han som spärrade in sin dotter i 24 år och förgrep sig på henne. Han borde dömts till döden tycker jag. Helt sjukt att det finns såna människor!!!!! Blir så förbannad.

Nu ska jag gå. Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0