Fredag - Tack för igår!

Det blev en riktigt rolig kväll igår hos Nille, synd bara om bråket på slutet men det var ju som sagt på slutet så det var tur. En kille fick en glasflaska kastad i huvudet så ögonbrynet typ sprack och blev en bula stor som en tennisboll. Två polisbilar kom och vi åkte hem. Klockan var då två ungefär, så det var skönt att åka hem. Men tack för igår alla!

Imorgon blir det också festligheter med mina underbara syskon och respektive. Vi ska äta trerätters på olearys och sen utgång. Det kommer att bli riktigt kul. Måste passa på att säga vilka underbara syskon jag har, skulle aldrig vilja byta ut dom mot någon annan. Vi har en sån bra sammanhållning och skulle aldrig kunna tex  blåsa varandra på pengar som en viss annan person kan göra. Nu fattar ni ingenting av vad jag menar, men jag är så förbannad på den personen hur den har betett sig och den ska man vara släkt med(!) Inget samvete överhuvudtaget och fattar absolut ingenting heller!!!! Det är så man ska bete sig om man vill förlora människor runtomkring sig.

Tillbaka tills imorgon, det kommer iallfall att bli trevligt och jag ska försöka ha med mig kameran så jag kan bjuda på lite bilder

Nu ska jag gå, ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Mona

Förstår vad du menar om den där personen! Blir vansinnig bara jag tänker på det! Och du, det behöver inte bli trerätters! Klara mig med en rätt och efterrätt!! Puss!!

2009-05-01 @ 20:51:54
Postat av: Linn

Hö, vad missade jag egentligen på sista april. Kom det poliser o hela skiten?! =O

Vad onödigt haha, jaja men synd med bråk. Fast vissa förtjänar en smäll så dom kommer ner på jorden igen. Synd att jag inte fick panga på fittlisa, jag hatar hon så jävla mycket.

2009-05-03 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0