Lördag - Konstigt!

Det är så konsigt, tre dagar irad är det en mås som har kommit och satt sig på balkong räcket här utanför. Den har bara ett ben så på så sätt känner jag igen den. Ganska coolt ändå.. Idag har jag inte sett den något, men det är nästan så att jag sitter och väntar på den.  Vad knäpp man är, sitter och väntar på en måsjävel, ja ni hör ju så dumt haha.

Idag har jag jobbat mellan halv åtta till fyra. Det har gått bara bra, tiden gick fort idag. Har även hunnit skjutsa brorsan till stan ikväll, han skulle ut på partaj han, lite avis man blir. Anna kom också en sväng och hälsa på, hon hade varit hos hennes föräldrar så då passade hon på att komma, det gillade Sabina starkt

Det blev ett kort inlägg idag, men ha en fortsatt trevlig lördag alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Är det måsen som knackade på ditt fönster när du bodde hos mamma?? :D

2009-05-23 @ 21:43:49
Postat av: Margaretha

Jo den måsen den har vi sett många gånger och den sitter ju på erat balkongräcke eller nån av grannarnas. Såg den ju i fjol med så det är kul att se att den överlevt..

2009-05-24 @ 15:21:22
URL: http://margarethas-maggan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0