Söndag - I´m in loooooove with a fairytale





Grattis Norge, jag är stolt!!! Riktigt bra låt! Jag är glad att ÄNTLIGEN det är någon bra låt som vinner eurovision. Malena måste jag säga inte är så bra...Jag fattar inte att den låten vann melodifestivalen, fast om folket hade fått bestämma hade det ju inte blivit den. Sjukt att det har blivit så.

Min förkylning är HEMSK! Jag vill bli kvitt den, har ont i höger bihåla, jag blir galen. Man orkar inte göra någonting, jag som hade tänkt plugga men var ska dom krafterna komma ifrån? Jag hade tänkt göra en massa saker men jag orkar inte....Så soffan blir dagens plats.

Igår hälsade jag på Anna och hennes kille. Det va trevligt,satt och surrade med dom och såg eurovision.


Nu orkar jag inte skriva mer... Ska göra nått vettigt!

Ha en bra dag i solen.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Ja, och man blir så himla glad av låten.



Malena vann nog svenska för att hon har en sån grym röst. Finns ingen som sjunger så rent som henne, dock va låten lite tråkig.

2009-05-17 @ 17:26:11
URL: http://ull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0