Söndag - Promenad

Vilket tvär dåligt väder det blev nu på eftermiddagen... Det var ju inge roligt. Men som jag alltid sagt, mysigt

Jag klev upp vid elva och käkade frukost och gjorde bort lite läxa medans Jonas fortfarande sov. Sedan hoppade jag i duschen sen väckte jag Jonas med en puss på mun. Jag gjorde ordning lite kaffe åt Jonas medan han bäddade sängen. Efter det bestämde vi oss för att åka till västanå och gå runt byn.

Vi parkerade hos Malin och surrade med henne ett tag. Och sen svängade vi in till Jonas farmor på vägen och hälsade på. Sen fortsatte vi och sen svängade vi in till Jonas brorsa Krille och Maria ( dom var inte hemma). Vi tittade också in till Helen, jonas farmors syster. Vi kollade också i ladan där Krille håller på att bygga om till hans 30 års fest på midsommar. Det ser riktigt bra ut. Sen fortsatte vi rundan. Sen åkte vi hem och åt mat.

Sen kurade jag och Jonas ihop oss under filten och såg hockeyn, och det blev ju ett bra resultat. Brons! En bra plats tycker jag, godkänt.

Nu tänkte jag göra en uppgift till på rehabilitering och habiliteringskursen. Jag ska läsa om lagar....Inte det roligaste tycker jag. Men det är en rolig kurs måste jag säga. Och jag längtar till studiefältdagarna. Jag hoppas att jag får följa med rehabteamet eller vara på rehabiliteringen på äldrecentrat. Vi se väl!

Nu är det bara TVÅ dagar kvar till stockholm och TRE till Beyonce. Jag räknar ner timmar,minuter och sekunder. Jag och brorsan har också bestämt oss att hålla oss på stan tisdag och onsdag. Speciellt runt grand hotel för det är väl där alla artister bor?? Tänk om man kunde få se hon  Hur coolt skulle inte det vara? Man kan ju göra ett försök iallafall, när man lix är i stockholm. Man lär ju höra om hon är nära iallfall hehe.

Jag vill säga grattis till Malin och David som vann en resa till cran canaria igår. Det är ni värda mina vänner!!!!

Nu ska jag göra lite läxa. Ha det bra hörreni!

Kommentarer
Postat av: Mona

Vann de den resan via rixfm eller? Coolt!

2009-05-10 @ 20:52:23
Postat av: Carina

Härligt att åka till Sthlm den här årstiden. Våren lär ju ha kommit längre där.

Vilken vinst! Roligt. Hälsa och gratta.

2009-05-10 @ 21:36:28
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Elin



Tack för kommentaren i bloggen :)

2009-05-10 @ 21:43:25
URL: http://absenceloss.wordpress.com/
Postat av: Anna

Ja,visst är han :) Ska på födelsedags kalas på fredag, men kanske kan klämma in nåt på dagen :D

Postat av: Maria

Låter som en mysig dag!!!:)

va? hur vann dem den? va kul :D

2009-05-10 @ 23:09:21
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

Kika gärna in på min blogg och min nya design! I bloggen läser du om mig, min lilla chihuahua Tindra och massa shopping ;-) Givetvis en hel del bilder också!

2009-05-11 @ 10:56:57
URL: http://carolinefrank.blogg.se/
Postat av: Maria

Men gud, lite lyx då! :D ja vissa har ju de:p Först egypten sen gran canaria, själv måste man sitta hemma i brist på pengar, buhu ;( :p

2009-05-11 @ 13:39:18
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0