Tisdag - Sjukgymnast!

Hej mina vänner!

Det var ett tag sen jag skrev, men jag har haft så fullt upp så jag har inte haft tid riktigt. Igår och idag har jag varit på mina fältstudiedagar, jag fick följa med en sjukgymnast och en arbetsterapeut på deras såkallade hemrehabilitering. Det är något nytt som bara har varit i ett år. Jag måste säga att det var bland det roligaste jag gjort!! För det första så var dom jag följde med hur trevliga som helst och sen var det roligt att följa med och titta på vad dom gjorde. Det var så roligt att jag är skit sugen på att bli sjukgymnast haha jag tycker det verkar hur kul som helst. Jag vill också vara undersköterska... hmmm.... Men det känns bra för att blir jag less på att jobba som undersköterska så finns ju alltid sjukgymnast som ett alternativ att plugga sen. Jaaa... kanske man söker sjukgymnast nästa år då höhöhö

Idag har jag ätit surströmming hos mamma och det var väldans gott! Hon är så snäll som bjuder, nu sitter jag och ska renskriva en intervju och sen skicka in den. Ska bli så skönt att göra bort den. Vi ska redovisa på torsdag också.

Sen har jag en fördjupningsuppgift och en annan uppgift jag måste göra....Åååååh så drygt. Men men det är bara att kämpa på, snart är det lov. Och nästa lördag åker vi  Jag fick förövrigt mitt sommarschema idag!

Nu ska jag göra bort skiten, vi hörs ses syns.

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag tycker oxå om rosa och den där röda färgen som var på telefon. Snart har du väl sommarlov, det känns väl härligt!!?

2009-05-26 @ 20:44:25
Postat av: Carina

Va bra att schemat kom fram. Jag hörde av din mamma att ni skulle käka surströmming. Åh vad gott! Blev så sugen. Jag frågade vilken tid ni skulle äta men jag tror inte jag fick nåt svar. Konstigt....(he he)

2009-05-26 @ 20:47:37
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0