Torsdag - Den var kung!!!!

Fem plus av aftonbladet och det var Beyonce väldigt väl förtjänat av!! Jag sjöng som en gap hals hela konserten och alla klipp på min telefon hör man min underbara stämma haha. Klart att man ska sjunga och skrika på en konsert annars skulle det vara tråkigt.

Konserten var iallafall väldigt bra och jag kommer att leva på den ända fram till Egypten (om tre veckor) hehe sen måste jag på en ny. Jag skojja Men Egypten är nästa rolig grej så.

All the single ladies och Halo var min absoluta favorit. Hon gjorde dom kanon. Sen tycker jag att Diva och Ave Maria ska också få ett extra plus. Sen kom hon ner ifrån taget hängandesi ett snöre typ, till låten Baby boy. DET VAR MÄKTIGT! Hon gjorde nån typ snurrgrejs där hon hängde också så jag blev lite orolig att hon skulle ramla ner ett tag 

Denna impulsresa var himla rolig. Övrigt som vi gjorde va att shoppa och lite sånt. VI mötte även upp med brorsans kompisar och käkade mat med dom sedan for vi ut. Det var på tisdagen. Jag shoppade en bikini,klänning och ballerina skor. Jag glömde också att skriva efter konserten så köpte jag och brorsan en Beyonce t-shirt var hehehe för 50 spänn. Innan konserten gick dom på 250, så det var riktigt bra pris.

Jag lägger inte in några bilder idag. Det blev inga många heller. Typ 7 hehe Man orkar inte knäppa kort hela tiden heller.

Det hände mycket roliga småsaker under resan som jag inte orkar skriva nu. Kom hem för en timme sen typ och har ont i halsen...Känner mig väldigt trött också så nu ska jag slumra en stund!

Ha det gött! Fan vad jag älskar att vara norrlänningar

Kommentarer
Postat av: Mona

Välkommen hem! Det låter bra att ni haft kul! Nu måste du boka en resa i augusti! Varför sluta resa nu när du kommit igång!! :D

2009-05-14 @ 20:09:43
Postat av: Maria

Härligt att ni hade kul!!:D skulle blivit förvånad om du sa annat, alltid roligt med impulsresor! :)

Jamen precis, blir så less när det var det enda hon hade att påpeka på. En sak om jag hade kört mot rött, inte stannat vid övergångställ o.s.v. men jävla ekonomisk körning :/ Men men, är som det är. Bara att ta nya tag :)

2009-05-14 @ 21:05:20
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack :) Fan vad jag hade velat varit där alltså!

2009-05-14 @ 21:47:29
URL: http://idaaemilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0