Onsdag - Jag vet en tråkig blogg!

Och det är just min! haha, har nämligen aldrig tid eller ork att ens försöka skriva ett inlägg men nu när jag hade lite tid så då får det väl bli ett.

Har fortfarande min praktik på sjukhuset, har halva tiden kvar, 2,5veckor och jag trivs hur bra som helst!! Bästa praktiken hittills. Sen känns det skönt att man snart är klar med utbildningen, kanske därför denna praktik är så bra haha nämen.

Sen fick jag tvärpanik när jag kom på att fan, jag är ju snart klar!! Jag måste ju ha jobb.  Så nu ska jag skola in på hemtjänsten i gullänget 28 december. KUNG! Då har jag tre ställen att vikka på. Förhoppningsvis så kommer man fåjobba myyyycket.

Idag blir det blodpudding till middag, Jonas jobbar eftermiddags så då får det blir det. Han tycker inte om blodpudding hehe.

Nämen hörrni! Nu har jag inge mer att säga, puss heeeeeeeej.

Kommentarer
Postat av: Mona

Jag vill så gärna att du trivs i hemtjänsten.Kul att få jobba nära dig!

Vi kan väl hjälpas åt att piffa till din blogg och dricka ett glas vin! ;D

Det är förståeligt om du inte har tid att blogga nu.

Kramar och kramar till dig!!

2009-11-25 @ 21:03:28
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0