Fredag - Stolt!

Idag har jag haft min sista dag på praktiken. Jag måste säga att jag är riktigt nöjd med min bedömning som jag fick av handledaren:
"Sabina visar ett stort intresse av att arbeta med människor. Har känsla och empati för den boendes behov.Är noggrann,plikttrogen, trevlig att arbeta med. Det är bara att önska lycka till med fortsatta studier och arbete önskar M.......

Sen var det andra grejer hon skulle kryssa i, men jag är väldigt nöjd över resultatet

Ikväll blir det att vara hemma med Jonas och mysa. Är trött och less och det ska bli så skönt att bara göra ingenting! Förutom att diska då...Det är ju värsta berget som vanligt. Åh, jag vet inte hur länge jag och Jonas surrat om en bänkdiskmaskin men det har inte blivit av än. Får ta tag i det där snart.


Blir ett kort inlägg idag, örk inge mer.

Trevlig fredag everyone!

 


Kommentarer
Postat av: Mona

Hade inte förväntat mig nått annat resultat. Du är så duktig i allt.

Henrik fick igen ett no-prov idag. Där kunde man bara få vg, men Henrik fick vg+. Bra va? (stolt mamma sträcker på sig nu)

2009-10-09 @ 17:48:43
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: MOS

Den bedömningen visste vi i förväg men alltid kul att få beröm av "okända" människor som man inte jobbat med tidigare. Heja MODO :)

2009-10-13 @ 20:37:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0