Tisdag - Hej!

Hejsan!

Idag har jag haft min examination, det var det sista vi skulle göra. Vill upplysa er om att det gick braJag försökte babbla på som bara den och jag tro faktiskt jag gjorde det hehe. Sen fick vi sluta, halv tio, skööööönt. Hade varit ännu roligare om man hade haft hockeyn att se framemot ikväll men icke då.... Det är inte förrän på torsdag. Kan ni fatta?? Modo ligger sist och jag längtar till hockeyn, egentligen borde väl det vara tvärtom? Det är för att jag nog har en känsla av att dom kommer att styra upp det här. Alla tidningar skriver, "krislaget Modo, för två år sen Sm-guld nu sist i tabellen" Och? Kolla här, det har gått tio matcher, notera TIO matcher. Hur kan man säga att Modo är ett krislag efter, notera, TIO matcher. FÖRKLARA! Okej jag förstår, inte så bra spelare, dåligt spel, dålig ekonomi etc etc, men kom med nått nytt! Det är 45 matcher kvar så jag kan lova er att det hinner kommer flera krislag innan det är slut. Nä, detta kommer att vända!

 


På onsdag är det två veckor tills vi åker till Anna panna i linköping
JAG LÄÄÄÄÄNGTAR!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer
Postat av: Carina

Absolut vänder dom det här!!!

Va roligt att det gick bra idag på examinationen.

Du är duktig, det har jag alltid sagt...

Kramen

2009-10-20 @ 15:43:36
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Monika

För varje förlust är vi närmare en seger :)

På torsdag blir det VINST (tror i alla fall jag) och det har jag trott alla matcher så nån gång borde jag få rätt.

2009-10-20 @ 16:24:09
Postat av: Mona

Du är så duktig gumman!!

Ja, du det där med mamma. Verkar som om vi pratar bara med henne! :D

2009-10-20 @ 17:27:32
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Maria

Härlig inställning, jag håller med! :D ge upp efter 10 matcher, hahahahaa! då kan man lika gärna ge upp innan man ens börjat.. Vinst på torsdag jajemän! :D

2009-10-20 @ 22:52:43
URL: http://mariaholmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0