Torsdag - Jobb sen helg!

Hej på er!

Sov hos mamma från igår tills idag. Det var mysigt. For direkt till henne efter skolan igår och sen kom syrran förbi. Vi for på graven tände ljus, sedan åkte vi hem till mamma och fika. Sen åkte jag och mamma till syrran Härligt att bara vara en dag. Det är roligt att skämta med mamma haha hon tycker att jag kan vara lite väl pinsam ibland och det är bara roligt. Det slutar alltid med att vi skrattar som fan haha.

Till veckan avslutar jag mina två kurser som jag går nu. Sen börjar jag en ny. Sjukvård, sen till jul är jag färdigPå min sista praktik ska jag vara på sjukhuset, hjärtavdelning. Hur intressant kommer inte det bli då??

Nä nu tänkte jag göra en liten frågegrejs. Jag har lite att göra haha, börjar jobbar halv fem till åtta, sen har jag helg.

Klockan är: 12:47
Ditt namn: Sabina Maria Gudrun Lundqvist
Är du snygg: Jamen absolut
Födelseår: 1988
Ditt födelseställe: Örnsköldsvik
Hur tar du bort oönskad hårväxt: Rakhyvel
Spelar du något instrument: Nej, spelade tvärflöjt i mellanstadiet men det blev ingen fortsättning på det hehe
Ligger Skåne i Sverige: Ja
Har du några danska släktingar: Nope
Dina första tankar när du vakna: Jag snooza fem minuter till
Är du hungrig: JAAA har inte ätit nån lunch
Vart befinner du dig just nu: I soffan i vardagsrummet
Vart bor du: Örnsköldsvik
Är du bra på: Att vara jag haha
Är du singel: Nej!
Vilket land kommer du ifrån: Sverige
Din mobiltelefon: Dryg, hatar Nokia.

Låt som jag lyssnar på just nu: Beyonce - Broken hearted girl
CD i stereon nu: Den här....vad heter den.....Absolut music? Nya...Tror den heter så.
Är du sexig: Inte nå överdrivet
Antal timmar sömn: 7 timmar
Vem är snyggast: Min Jonas såklaaaaart
Vem vet mest om dig: Jonas
Vem vet du mest om: Jonas haha
Vem vill du ha just nu: Jag vill ha Mr pizza
Vem hatar du mest i hela jävla världen?: Kommer inte på någon nu
Höger eller Vänsterhänt: Höger
Språk: Svenska
Vilka sjukdomar: Inga, förhoppningvis :P
Ditt mål i livet: Att få ett jobb jag trivs med och att skaffa familj!
Sängdags: ikväll blir det sent
Saker du bara måste göra: Äta dricka annars dör man
Känner du en snygg kille: Ja
Har du körkort: Yesbox, har haft det i tre år.
Vilka cigg gillar du mest: FY FAN FÖR CIGARETTER!
Brukar du svara på kontaktannonser: haha Nej
Åsikt om jultomten: Han är bäst!
Äger du några vapen: Bara Jonas airgun haha eller det är ju hans men ändå haha
Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja själv: Jag hade nog hetat Maria i förnamn. Det är fint!
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Monia haha

McDonalds eller Burger King: Burger King
Mjölk: Mellanmjölk
Röker du: ALDRIG!
Svär du: ja det händer väl
Sjunger du: I bilen haha
Duschar du dagligen: Varannan dag
Har du varit kär: Ja
Är du kär nu: JA
Den starkaste du vet: jadu
Vill du gå högskola: Vet inte
Vill du gifta dig: Ja absolut!
Tycker du att du är attraktiv: Nää inte speciellt
Är du en hälsogeek: Nää
Kommer du överrens med dina föräldrar: Ja
Vad vill du arbeta med när du blir stor: Inom vården
Din hårfärg och frisyr: Blond lugg och långt rakt hår
Skorna du hade på dig idag: Gråa sneakers
Kläder du hade på dig idag: En tröja och jeans.
Vad har du på dig : Gissa?
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: Ska nog byta ut mina jeans mot en par mjukis byxor :P
Skolväska just nu: Har ingen
Har du rosa kamouflage-kläder: Nej
Handväska eller liknande just nu: En svart
Har du glasögon: Ja och linser
Din perfekta pizza: En med mycket ananas :D
Randigt, rutigt eller blommigt: Randigt och blommigt :)
Favoritårstid: Vår och vinter
Favoritmat och dryck: Kycklinggryta med något gött och trocadero/fanta
Favoritdjur: Katt
Favoritparfym: Paris Hilton vet inte vad den heter
Favorit tv-program: One tree hill
Favoritämne i skolan: Ingen aning
Favoritsysselsättning: Ha kul!
Favoritbyxor: Jeans
Favoritregissör: Hm, jag har ingen
Favoritartist/grupp: Beyonce
Choklad el. vaniljglass: Choklad
Gillar du när det åskar: Ja, det är mysigt
När ska du festa nästa gång: Imorrn och lördag
Vad köpte du senast: Lampor, ljus
Hur mycket pengar har du: det du
Hur svarar du i telefonen hemma: Ja hallå?
Hur svarar du i mobilen: ja hallå?
Vem ringde du senast: Mamma
Vem ringde senast till dig: Mamma
Senast kramat: Jonas
Senast pussat: Jonas
Senast hånglat: Jonas
Sov du ensam inatt: Ja :S
Vem sov du hos senast: Mamma
Vem sov hos dig senast: Anna
Druckigt alkohol den senaste månaden: Ja

Varit på dejt den senaste månaden: Nej
Ätit sushi den senaste månaden: Nej
Blivit slagen den senaste månaden: Nope
Klockan nu: 13.07

Have a nice day.


Kommentarer
Postat av: Mona

Annars är det jag som tycker att hon är pinsam ibland. Hehehe.

Vi ses!

2009-10-15 @ 14:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0