Torsdag - Grattis Anita!

Hej!

Ville börja med att gratta Jonas mamma på hennes födelsdag idag! Grattis hoppas du har och har haft en underbar dag. Vi ska dit på söndag och gratta henne.

 

Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag. Det brukar oftast bli om vad jag har gjort på dagen, inte så värst intressant men ändå... Det är ju inte så att man vill skriva exakt allt som händer i ens liv. De privataste alltså, så därför blir det oftast om det. Men det fuuunkar ju ändå va.... hehe


Idag har jag jobbat 7-16, pengar rullar in som dom ska. Det roliga var att när jag kom hem hade jag fortarande energi, brukar oftast vara trött och less annars. Tur det, för Jonas han var bakis så han orkade inte laga mat. Det fick lilla Babina göra. Och det gick bara finemang.


Imorrn efter jobbet ska Teresia komma hit och käka sen ska vi på Bettans inflyttningsfest. Sen bär det av på Olles, det blir nice nice.


Nä nu har jag inge mer inside my head. Förutom att om 40 minuter är det Frölunda-Modo. I´m scared. Som vanligt, man vill ju inte att dom ska förlora. Hoppas modo spöar dom!

En sista sak: MIN FÖRKYLNING ÄR MYCKET BÄTTRE!!!


Ha en bra kväll mina vänner!!


Kommentarer
Postat av: Mona

Ibland finns det inte så mycket att skriva om!

Hoppas att Modo vinner!

Kram till dig syrran!!

2009-10-29 @ 18:38:21
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0