Tisdag - Core

Hejsan!

Nu ikväll har jag och Ida tränat core, alltså man tränar mage, rygg och musklerna på sidan ( kommer ej på vad dom heter). Det var jobbigt för magen, det var bra balansövningar också, men det känns inte som man kommer att gå på det varenda vecka.

Annars har jag haft en ledig dag idag, den gick åt till att tvätta och diska. Tänkte dammsuga men det blev aldrig. Orkade inte, får göra det en annan dag. Jonas tycker att jag dammsuger hela tiden haha. "Ska du dammsuga igen????" sa han igår

Imorrn blir det att gå på tjejkvällen här på stan, ska gå med Ida och Sandra, hade faktiskt tänkt shoppa lite,men det kommer väl vara så mycket folk att man knappt kommer att kunna köpa nått. Tänk er hur det kommer att vara på ginatricot som öppnar imorrn, proppat tror jag.

Och imorrn kommer Anna hem och hälsar på ifrån Linköping, såhär glad är jag för det:                 

Nu ska jag göra te och några mackor.

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Mona

Hoppas att du fyndar mycket bra saker ikväll!

Kram till dig!

2009-09-30 @ 18:25:47
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0