Torsdag - Rastlös

Hej där!

Jag har märkt en sak med mig själv och det är att jag har väldigt lätt för att bli rastlös haha. Igår slutade jag 12, åkte hem tog det lugnt i stort sett hela dagen. Har haft ont i halsen sen i måndags så man har varit lite less när man jobbat.  Idag har jag varit ledig, vaknade 9 och var pigg. Klev upp kollade på tv käkade frukost och sen satte jag igång att damma, hela lägenheten dessutom Haha sen plockade jag fram kyckling filén så att den skulle tina. Vart sugen på en kycklinggryta med bacon i för att lyxa till det damn vad gott det blev. Det blev så mycket så det räcker till imorrn, nice slipper man laga mat :) en och en halv ledig dag och jag håller på att dö v rastlöshet haha

Förkylningen har äntligen brutit ut, hatar att ha ont i halsen, då är jag hellre förkyld i näsan hehe. Men jag känner mig pigg ändå, beror nog på att jag fått sova ordentligt.

Imorrn det är jobbardag, 7.30-12, sen måste jag göra nått på kvällen, jag och Jonas ska kanske göra nått med David och Ida. Har bara varit hemma hela veckan eftersom jag har varit matt och less efter jobbet. Men imorrn måste jag göra nåt,har ju inte träffat nån på hela veckan Min goding Jonas förstårs meningen annan. Har fyra jobbardagar framför mig, och förhoppningsvis får jag mitt schema för mars månad imorrn. Så jag vet hur jag jobbar på måndag.

Nog om det. På lördag är det första hockeymatchen sen os uppehållet. KUL! Synd att Sverige åkte ur igår, men då får vi ju hem Foppa. Inget ont som inte för något gott med sig Jonas tänkte bjuda mig att äta ute nånstans på lördag innan matchen, jag fyller ju år på söndag och då åker han till Finland med jobbet Men jag jobbar ju kväll ändå så hehe.

Nä nu ska jag sluta surra, ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Mona

Sabina, fixa smilisar till din blogg. Skit lätt. Jag har en länk på min sida som du kan kika in på.

Kramen

2010-02-26 @ 14:41:32
URL: http://monae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0