Måndag - En lång dag

Oj vilken lång dag det här har varit. Jag klev upp klockan sex imorse även fast jag skulle fara halv åtta, bra gjort av mig tyck ja Sen åt jag frukost imorse, för jag var hungrig. Och det var väldigt ovanligt för att vara jag. For på skolan, fixa en massa grejer där. Ner på stan och köpte en mascara. Hem åt lunch med mamma, tvätta en massa kläder. Sen har jag dammsugat och torkat golven. Jonas kom hem för en halvtimme sen och nu ska jag bara ta det lugnt.

Jag ska även börja packa för imorgon. Tur att det inte är så många dagar vi ska vara där så man behöver inte har hur mycket kläder som helst med sig. Det känns overkligt att det är imorrn, tiden har gått så fort.

Jag har glömt att skriva att jag Jonas Ida och David ska fara på säsongens första NHL match i oktober i globen  Det ser jag verkligen fram emot. Det kommer att bli jäkligt mäktigt att se en NHL match. Jag minns inte vilka lag det var emellan Får kolla upp det sen.

Nä nu ska man få i sig nå käk!

Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack!

2009-05-11 @ 16:51:12
URL: http://ull.blogg.se/
Postat av: Carina

Sthlm nu, utomlands sen och NHL match i oktober. Himlars va mycke´skoj. Skulle också kunna tänka mig allt det där. Faktiskt.....

2009-05-11 @ 19:34:33
URL: http://cinacarina.blogspot.com
Postat av: Intenso

skönt med semester

2009-05-11 @ 21:03:44
URL: http://intenso.blogg.se/
Postat av: Anna

Fan vad chill, det är nog lite mäktigare än en vanlig match! Och duktigt med städningen, ibland får man nå fling i huvudet och kör på som om det inte finns någon morgondag :) tjingtjong


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0