Lördag - Bedrövad....

Hej alla!

Tänkte skriva några rader innan jag hoppar in i duschen.

Jag är fortfarande hjärtlös efter matchen i torsdags. Jag orkar inte babbla på nå särskilt mycket om den men alldeles tom i huvudet är jag. Och undra då inte hur spelarna har det?? Och speciellt när klacken ropar hata modo?!?!?! Hata klacken hade jag lust att ställa mig upp att skrika då, men hur snyggt hade inte det varit? Nog för att Jonas satt och knackade på mitt ben emellanåt när jag var tvungen att skrika, han tyckte nog att det var lite pinsamt, haha typiskt lundqvists släkte Men nu är den en ny dag och ny match. Förhoppningsvis nya spelare, för dom som spelade i torsdags var inte modo... Nog surrat om det. Vinst ikväll då!

Tänkte duscha nu, jag och Jonas ska gå över till Ida och David och se hockeyn sen käka middag och spela spel. Det blir även något vinglas Dom är snäll som bjuder på mat, då blir det våran tur nästa gång. Det är roligt när man träffas och gör såna här grejer tillsammans. Det är tur att David och Jonas kommer så bra överens annars hade det blivit så besvärligt. Plus att då har dom ju varann när jag och Ida får våra cp ryck haha

På tal om cp ryck så hittade jag en cp bild på mig och Ida



Snyggt haha.

Nä det blir allt för idag, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Idaa

haha :D Klockrent bild! :D du är bäst

2009-10-25 @ 14:43:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0