Onsdag - Bryter ut....

Hej!

Förkylningen bryter ut sakta men säkert. Det är en sån här förkylning som inte hörs så mycket men verkligen känns. Man blir matt och less fort. Jonas jobbar eftermiddag idag och jag har inge mer skola den här veckan så jag har det lugnt och skönt. Ska dock jobba i husum på fredag 7.13-30 och på söränget på lördag 15-21 men det känns bra att få in lite money.

Idag verkar det bli en hel dag för mig själv, ingen verkar ha tid att gå på stan med lilla jag idag så det blir en snabbvisit dit och köpa lite grejer som jag behöver. Sen hade jag tänkt åka och handla. Fick ringa och avboka spinningen idag också  Jag som ville gå!! Men men, det blir att vara hemma istället. Jag hade faktiskt tänkt baka lite bullar, det börjar ta slut i frysen så man kanske borde fylla på.

 

Hockeyn igår gick ju väääääääldigt bra. Känns så skönt att dom vann med 3-2. Synd att det inte vart en trepoängare dock, men det vart ju två iallafall. Så jag var väldigt glad när jag kom hem från hockeyn igår Huvudsaken är ju att dom spöar Timrå :)

 

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Mona

Jag tänkte nästan ringa dig vid min lunchtid, men då blev jag tvärless. Roligare att äta på jobbet. Chefen kommer in EXAKT varje gång vi har lunch. Trevligt, trevligt.... ;)

2009-10-28 @ 17:20:08
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Mona

Jag menar "roligare" med lite smått ironiskt uttal. Det är naturligtvis roligare att träffa dig.

Kram

2009-10-28 @ 17:21:21
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Verkligen bra att dom knep 2 poäng igår.

Hoppas att du inte blir sjuk.

Kramen

2009-10-28 @ 21:11:53
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0