Tisdag - Glader!

Men hejsan alla, det var ju ett par hundra år sen sist.

Kände att jag var tvungen att skriva ett inlägg nu när modo vann mot skellefteå med 6-2. Känner en lycka liksom i kroppen Dom har ju rakt spelat bedrövligt de sista två matcherna och man har blivit nervös. Skönt att det har lossnat för Skröder också!! Då kanske man börjar pumpa ur sig lite mål nura

Förövrigt är det lugnt på den här fronten hehe. Har varit ledig idag så det blev till att plugga och tvätta. Sen kom Maria och Malin och käkade tacos med mig och Jonas så det var trevligt.

Jag har endast tre dagar kvar av praktiken nuTiden har gått så himla fort!!! Vi har en jätte dryg uppgift och som jag måste göra klart i veckan. Helt sjukt vad den är dryg. Har gjort halva nu och ska försöka göra halva imorgon innan jag börjar 15.30, men det känns inte roligt ska jag säga er!!!

Dom säger att det ska blir snö inatt, så mysigt. Jag älskar snö!!!


Godnatt allasammans!!!






Kommentarer
Postat av: Mona

Det vräkte bara ner regn idag. Jag tror det dröjer innan det blir snö. Men man vet ju aldrig!? Kram!

2009-10-07 @ 18:10:09
URL: http://monae.blogg.se/
Postat av: Carina

Ja äntligen lite mål och en vinst. Kändes gött!!

2009-10-07 @ 22:51:39
URL: http://cinacarina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0