Jul kul

Hejsan. Idag så har det varit så himla skönt. Har fått sova ut för en gångs skull, det behövdes. Idag ska jag och Jonas gå en sväng på skylt lördag, så att man får mera julstämningen. Sen måste jag även köpa lotter, för jag har faktiskt haft ovanligt tur på lotteri. Ett år  vann jag knivar och skärbrädor, sen har jag vunnit en stor frukt-kex och godis korg och en annan gång har jag vunnit en stekpanna. Så hoppas man vinner något roligt denna gång. Sen blir det hemgjord pizza, hockey och singstar.

Måste bara berätta en liten rolig grej som syrran berätta om hennes son, Kristian som är 7 år. Han var på disko igår för första gången. Då frågade jag henne om han hade dansat något, då svara hon på sms tillbaka att det hade varit två högstadie tjejer som hade frågat och en tjej i tvåan. Haha det roliga med det hela är att jag verkligen se hur blyg han bli. Jag skulle verkligen ha viljat se hans reaktion :).

Nu ska jag gå, ha en bra dag.

Kommentarer
Postat av: Marina

disko, ja, även när man var i den åldern var det en riktig höjdpunkt att få gå "ut" och dansa :D

2008-12-06 @ 14:30:35
URL: http://annalovisamarina.blogg.se/
Postat av: angie

hahah jag var ju med på skyltlördan när du vann stekpannan. fy att jag missade det i år (oj..kom på att jhag missade förra året med) för det är verkligen julstämning :) vem var lucia?

2008-12-06 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0