Lördag

Nu är jag verkligen less.. Har jobbat timmar och kom nyss hem. Jag började halv åtta till halv ett. Sedan rast från halv ett till tre, sen tillbaka till jobbet och jobba tre till åtta. Så jag är lagomt less kan jag tala om, orkar inte ens göra nåt att äta. Och sen var det ett jäkla skit väder att cykla i, iallfall nu när jag skulle hem.

Jag har suttit och funderat lite, jag är verkligen nöjd med mitt val av jobb. Jag älskar gamla människor (låter lite sjukt haha) men dom är så roliga på sitt sätt. Dom har alltid något intressant och roligt att berätta från sin tid när dom var ung. Sen i grund och botten tror jag att jag tycker om att lyssna på gamla människor för att jag aldrig haft, mormor och morfar, farmor  och farfar. Min farfar dog när jag inte fanns, min mormor dog när jag var tre, min farmor dog när jag var sex och min morfar dog när jag var åtta. Jag minns mest ifrån morfar, därför saknar jag han mest :).

Sen tycker jag att det känns så bra att få hjälpa en annan människa med saker dom inte själv klarar av, sedan ser man hur dom verkligen uppskattar det. Det är det bästa av allt. Man får liksom hjälpa dom i slutet av sitt liv. Nää, just nu är jag väldigt nöjd. Men sen får man väl se hur framtiden utvecklar sig.

Ikväll blir bara en slappar kväll, jag jobbar imorgon också, börjar sju. Så då orkar jag inte vara uppe nå länge. Jonas har farit ut ikväll med Nille :( Tråkigt att inte ha han hemma.

Han är verkligen bäst bäst och bäst. Kan ni tänka er, i mars nästa år har vi varit tillsammans i sju år. Som jag sa till Ida igår, vi känner verkligen varann utan och innan :D,och jag älskar han utav bara den. Vi har även då varit förlovad i tre år.

                                     
                                                                                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0