Måndag

Ja, idag är det måndag och börjar närma sig nyår. Det känns riktigt roligt! Jag ser framemot det så mycket. Malin och David har hyrt lokalen i själevad, kanotcentralen tro jag att det heter. Där ska vi vara en massa människor och äta mat och leka lekar och dricka gött. Det kommer bli kanon. Har köpt en klänning som jag ska ha, har även införskaffat mig en glitterhårspray, här ska det minsann kännas att det är nyår :)

Idag har jag jobbat framtill tolv, sedan åkte jag in till stan och träffade studievägledaren på skolan och skulle prata om lite kurser. Sedan gick jag på stan med Ida:) Hittade två par byxor och tre tröjor. Det behövdes verkligen, byxorna iallfall. Det är så himla jobbigt att gå på stan när det är så mycket folk. Varmt är det också, inne på affärerna alltså, ute frös man ju till is.

Sen åkte jag hem till mamma och åt lite food. Hon var snäll som gjorde mat åt mig. Tänkte att jag kunde passa på när Jonas har eftermiddags att vara lite lat ;) Sen kom syrran hit och vi surrade ett tag. Jag fick henne att vilja se The notebook, vilket jag hoppas att hon ska se för den är riktigt bra.

Nu sitter jag här och gör ingeting, har sett lite the hills. Jag har inte kollat på det på ett tag så det var dags att titta ikapp. Sen sitter jag och är lite bitter över modos situation just nu. Usch, enda gången jag har varit såhär insatt i hockey, då ligger dom såklart sist och är sämst på hemmaplan, boxplay, powerplay, sämst i allt:( Så tråkigt, för modo är verkligen ett skitbra lag och jag tror att repar dom till sig har dom sm guld. Det finns bara inte en chans att dom måste kvala, det bara finns inte. Jag försöker att slå bort den tanken. Sen måste jag säga en sista gång att nu är det tid att STÖTTA modo inte hacka, det är nu vi måste visa våra modo hjärtan!

Ha en bra kväll :)



Oh lala, vad goda räkmackor vi åt idag :D

Kommentarer
Postat av: syrran

Tja! När jag läste kanotcentralen, blev det förvandlat till kanoncentralen för mig. Tänkte att det kan ju kanske bli så....på nyårsaftonskvällen...för en del.....hehehehe. :) Notebook väntar på att bli tittad på nu. Få se om det blir ikväll! Tack för tipset!!

2008-12-30 @ 09:57:56
Postat av: sandra

naha söt bild.

allt bra ?

2009-01-12 @ 16:44:18
URL: http://sandraliksom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0